Indtil for bare nolge år siden var kravet fra forbrugerne til sexlegetøj ikke særlig store, de skulle bare virke til det de var designet til og sådan var det. Men i takt med at sexlegetøj er blevet mere stuerent og det ikke er så meget tys tys er kravet til både design, funktioner og emballage steget gevaldigt. I gamle dage havde butikkerne dildoer og vibratorer inde i baglokalet godt gemt af vejen, ikke kun fordi mange af dem ligende rigtige peniser men også fordi det ikke var velset at havde den slags ting udstillet i vinduerne. Sådan er det heldigvis ikke mere, dels fordi man ikke længere er flov over at se og købe sexlegetøj men også fordi produkterne er super flot designet og er pakket flot ind i kvalitets æske.
Hvis ikke at sex og sexartikler ikke var blevet stuerene før så fik de et ekstra skub i den rigtige retning med filmene 50 shades of grey hvor der ikke bliver lagt fingre imellem hverken med sproget, det kropslige eller sex artiklerne. Alene målt ud fra salget af frækt merchandise må man sige at det er kommet ind i alles stuer på den ene eller anden måde, og der tvivles på at det nogensiden går den anden vej igen.
Store navn som We Vibe, LELO, Fun Factory, Svakon og mange flere fandt ret tidligt ud af at kvinder og mænd for den sags skyld gerne ville betale ekstra for sexlegetøj som lige var en klasse bedre end det gængse man kunne få fra kina i blister pakker. For den slags firmaer blev kvalitet og materialerne sat i højsædet samtidig med at funktioner blev mere advancerede og speciel designede så der var noget for enhver smag. Men også emballagen blev der gjort ekstra meget ud af, både så de gjorde sig godt i butikkerne men også så kunden følte at det fik noget værdifuldt med hjem og kunne efterfølgende opbevarer det købte sexlegetøj i æsken så det holdt sig i god stand.
Indtil for bare nolge år siden var kravet fra forbrugerne til sexlegetøj ikke særlig store, de skulle bare virke til det de var designet til og sådan var det. Men i takt med at sexlegetøj er blevet mere stuerent og det ikke er så meget tys tys er kravet til både design, funktioner og emballage steget gevaldigt. I gamle dage havde butikkerne dildoer og vibratorer inde i baglokalet godt gemt af vejen, ikke kun fordi mange af dem ligende rigtige peniser men også fordi det ikke var velset at havde den slags ting udstillet i vinduerne. Sådan er det heldigvis ikke mere, dels fordi man ikke længere er flov over at se og købe sexlegetøj men også fordi produkterne er super flot designet og er pakket flot ind i kvalitets æske.
Hvis ikke at sex og sexartikler ikke var blevet stuerene før så fik de et ekstra skub i den rigtige retning med filmene 50 shades of grey hvor der ikke bliver lagt fingre imellem hverken med sproget, det kropslige eller sex artiklerne. Alene målt ud fra salget af frækt merchandise må man sige at det er kommet ind i alles stuer på den ene eller anden måde, og der tvivles på at det nogensiden går den anden vej igen.
Store navn som We Vibe, LELO, Fun Factory, Svakon og mange flere fandt ret tidligt ud af at kvinder og mænd for den sags skyld gerne ville betale ekstra for sexlegetøj som lige var en klasse bedre end det gængse man kunne få fra kina i blister pakker. For den slags firmaer blev kvalitet og materialerne sat i højsædet samtidig med at funktioner blev mere advancerede og speciel designede så der var noget for enhver smag. Men også emballagen blev der gjort ekstra meget ud af, både så de gjorde sig godt i butikkerne men også så kunden følte at det fik noget værdifuldt med hjem og kunne efterfølgende opbevarer det købte sexlegetøj i æsken så det holdt sig i god stand.