Vil du have en markedsføring der adskiller sig fra andre skulle du måske prøve reklamekondomer da der er flere ting der skiller sig ud ved at bruge kondomer som markedsføring. For det første sender du et godt signal ved at bruge kondomer, nemlig at du bakker op om sikker sex og støtter kampen mod feks. Hiv og uønsket graviditet. Der ud over virker reklame med kondomer længere end bare en flyer eller et visitkort, da de ofte bare bliver smidt i den første skraldespand som modtageren møder, hvor i mod et kondom smider man ikke bare ud, enten beholder man det selv eller giver det videre til en man ved bruger kondom. På den måde har men en meget længere effekt ved at sætte sin reklame på et kondom.
Nogen der har fået øjene op for fordelene ved kondomreklame er politikerne, både på landsplan men helt bestemt og lokalpolitikerne. Specielt partiernes ungdomsafdelinger gør sig rigtig meget i den slags markedsføring og det er ikke kun fordi de prøver at få andre unge til at interessere sig for politik men også fordi det er et godt budskab for en politiker at sende at reklamere for sikker sex.
Gennem årene har vi set mange sjove logoer og slogans på kondomerne hvor afsender bruger budskabet i kondomet til at få fokus på sin sag eller sit firma. Rejse selskabet der skriver SIKKER REJSNING, Bus selskabet det skriver KOM SIKKERT FREM, eller De Radikales ungdoms forening HJÆLP OS MED AT KOMME........AF MED BLOK POLITIK osv. man kunne blive ved, det er kun fantasien der sætter grænsen.
Vil du have en markedsføring der adskiller sig fra andre skulle du måske prøve reklamekondomer da der er flere ting der skiller sig ud ved at bruge kondomer som markedsføring. For det første sender du et godt signal ved at bruge kondomer, nemlig at du bakker op om sikker sex og støtter kampen mod feks. Hiv og uønsket graviditet. Der ud over virker reklame med kondomer længere end bare en flyer eller et visitkort, da de ofte bare bliver smidt i den første skraldespand som modtageren møder, hvor i mod et kondom smider man ikke bare ud, enten beholder man det selv eller giver det videre til en man ved bruger kondom. På den måde har men en meget længere effekt ved at sætte sin reklame på et kondom.
Nogen der har fået øjene op for fordelene ved kondomreklame er politikerne, både på landsplan men helt bestemt og lokalpolitikerne. Specielt partiernes ungdomsafdelinger gør sig rigtig meget i den slags markedsføring og det er ikke kun fordi de prøver at få andre unge til at interessere sig for politik men også fordi det er et godt budskab for en politiker at sende at reklamere for sikker sex.
Gennem årene har vi set mange sjove logoer og slogans på kondomerne hvor afsender bruger budskabet i kondomet til at få fokus på sin sag eller sit firma. Rejse selskabet der skriver SIKKER REJSNING, Bus selskabet det skriver KOM SIKKERT FREM, eller De Radikales ungdoms forening HJÆLP OS MED AT KOMME........AF MED BLOK POLITIK osv. man kunne blive ved, det er kun fantasien der sætter grænsen.